stichtingvilla_logo

Stichting Villa

Slide background

Villa

Onze Villa is haar zesde jaar ingegaan.

Afgelopen jaren zijn we regelmatig met elkaar op stap geweest. Dankzij de bus is dat mogelijk!

Op de pagina personeel kunt u kennis maken met het team. Dit zijn de verzorgenden die als werknemers  van zorgverlener ’s Heeren Loo dag en nacht voor de Villa jongeren klaar staan.Ook in dit team  zijn wat wijzigingen geweest. Vacatures werden al heel snel ingevuld en ons team bestaat nu uit verzorgenden en 2 gastvrouwen met contracten van verschillende uren. Daarnaast kunnen we inmiddels wanneer nodig terugvallen op een groep van 2 flexwerkers, die allemaal goed bekend zijn met onze jongeren. In de afgelopen tijd zijn wij erachter gekomen dat naast ons vaste team en flexwerkerspoule, onze jongeren heel erg gebaat zouden zijn bij de hulp van vrijwilligers. Mensen die het leuk vinden om te helpen bij creatieve activiteiten binnen de Villa (vaak op woensdagmiddag), uitjes met de bus naar bijvoorbeeld bos, strand of winkels, of gewoon om een spelletje te doen. Vindt u dat leuk, of weet u iemand die daar helemaal geknipt voor is: laat het ons weten via de contactpagina.

De sponsor-pagina biedt nu alle links naar de sites van onze gulle gevers. Het fotoalbum is voor een deel afgeschermd met een wachtwoord en deels publiek.

Veel plezier met het bekijken van onze website.

Bezoekadres:

Saarland 43

1448 JN Purmerend

Correpondentieadres:

Dom Helder Camarastraat 150

1447 ZN  Purmerend

Helpt u onze droom behouden?
Word lid van Villa Club van 100!