Vrijwilligers

Onze jongeren zijn heel erg gebaat bij de hulp van vrijwilligers. Mensen die het leuk vinden om te helpen bij creatieve activiteiten binnen de Villa (vaak op woensdagmiddag), uitjes met de bus naar bijvoorbeeld bos, strand of winkels, of gewoon om een spelletje te doen.

Vindt u dat leuk, of kent u iemand die daar helemaal geknipt voor is: laat het ons weten via het contactformulier.

Wilt u iets weten over onze Stichting, een eventuele woonplek in de toekomst, over sponsoring van Villa, vacature of vrijwilligerswerk, vult u dan onderstaand formulier in en wij nemen contact met u op.

Voor vacatures verwijzen wij tevens naar de vacature bank van ’s Heeren Loo en aanverwante vacaturesites voor de beroepsgroep. Voor stageplaatsen verwijzen wij naar ’s Heeren Loo.