Wie zijn wij?

Even voorstellen!

Dennis, Elise, Amber, Wesley, Nina, Yasmin, Linda en Sander.

Wij zijn de bewoners van Stichting Villa in Purmerend. Met z’n allen wonen we daar in een mooi huis met ieder een eigen appartement.

Overdag werken we bij diverse dagbestedingen. Zo hebben we ’s avonds verschillende verhalen aan elkaar te vertellen in de mooie grote woonkamer.

We kunnen goed met elkaar opschieten en met de begeleiders. In onze gezamenlijke woonkeuken eten we met z’n allen aan tafel. Dan gaat het gesprek over van alles.

Waar we ons het meest op verheugen zijn de gezamenlijke uitstapjes. Maken we een uitstapje naar het stadje of met de Villa bus? Kunnen we met z’n allen volgend jaar op vakantie? Voor ons is dat luxe. Daar sparen we nu voor!

Af en toe is er gelegenheid voor een feest.

Daar houden wij wel van. Of het nou een thema feest is, verjaardag, diner uit een ander land, Bingo avond of High Tea met familieleden, we kijken er altijd naar uit. Evenals naar onze maandelijkse Disco avond!